ett tag sen nu

oj, detta var längesen. Jag mindes inte ens vilken sida man skulle gå in på för att skriva, så fick leta på google. Jag skrev fel lösenord två gånger.
Men nu är jag här o tänkte skriva några rader.

Jag har flyttat, så det finns ingen som jag kan berätta saker o ting för. O finns en del småsaker som man måste berätta för någon. Jag skulle kunna sitta o prata rakt ut i luften, men det känns inte så normalt så därför skriver jag här istället. 

3 av 4 måndagar är nu avklarade i delin. En till sen är det över. Saken är väl den att det inte beror på delin, utan på kollegan jag jobbar med på måndagar..

Jag har som sagt flyttat. det känns väl bra! Första natten var spännande, men nu känns det lite ensamt.. men man vänjer väl sig. snart hoppas jag. Men med lägenheten trivs jag, den är kanon, dock finns det lite till att fixa men bara småsaker typ.

En dag var jag i t-lilla. Det var jättetrevligt, vi fikade på god fika och drack kaffe. Skönt att uppdatera sig lite, haha. För det var ju ett jävla bra tag sen vi sågs. o så fick jag se deras lilla hus. En mysig eftermiddag som slutade på bo ohlsson. 1000 kr fattigare och med ett påskrivet avtal om nått abonnemangskit. Han var snygg o vi bytade nummer, haha ;)

Sen i söndags så var det farsdag, och då tillbringade vi kvällen hos m&m. Det var ett tag sen vi var samlade allihop. Och det var jävligt längesen vi var hemma på en gång (i skurup). är den ene inne på sjukhuset så är den andra, eller så jobbar man, eller så spelar någon match. Fast oftast är det ju tyvärr så att den ene ligger på sygehuset.. det har varit mycket av det onda den senaste tiden. och mitt i allt så går en släkting bort, o sen så får vi reda på ännu en sak, en vän till familjen är sjuk, tumör? jävligt tur att det inte var så illa, men man hann ändå oroa sig ett par dagar innan vi fick reda på svaret, hon är ju nu hemma och är snart frisk!



detta är dock inte det bästa fotot på mig, men där är så mycket kärlek i den bilden <3


jag vet inte om det är så jävla mycket mer som händer i mitt liv,,
Joo en kväll förra veckan så var emilia o kaisa hos mig, vi lagade mat o hade det jättemysigt. så kul att ses igen. det är ju inte så ofta som det händer :)
Och i helgen umgicks jag med anniken. iallafall på lördagen. Hela lördagen var vi tillsammans. började med frulle i ystad, o fortsatte med shopping på stan, sen vidare mot skurup där vi flyttade mina saker, bl.a sängen :) efter det åkte vi till svaneholm på julmarknad, och sen kom sebastian och tillsammans med min familj åt vi allihop gås, goooott. Sen körde vi o handlade, och då blev det plötsligt efterrätt i lägenheten, äppelkaka SÅKLART. sen mys framför tv.n hela kvällen! <3

Jobben går kanon. Tegel/dc är ju bäst, men det har det varit hela tiden ju. Allt är så sjukt bra med det stället. O sån stämning det blivit mellan oss personal, love it. Ica går väl också bra, jag ser dock inte någon framtid där. Får stanna fram till jag bestämmt mig om utbildning osv.
Jag ska på möte om två veckor hos chefen, så vi får se vad vi kommer fram till. gällande jobb o utbildning alltså.

Nu håller jag på att steka köttbullar. det har blivit över 60 stycken, och så har jag gjort lasagne. så nu har jag jävlar i det lunchlådor :) haha, kanon att ha till jobben.
Jag ska gå hem till min familj för att äta hemmagjorda hamburgare, gooott.

love

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen! Jag har saknat dig på bloggen!

Saknar iofs dig i "verkliga livet" också :)

Kul att höra att du trivs med jobb och lägenhet och allt.

Det är klart att det är skillnad från att bo hemma med huset fullt till att flytta till eget, men man vänjer sig. Och jag tror ju inte dina föräldrar protesterar om du hälsar på ibland :)

Kan du inte precisera dina utbildningsplaner lite..?

Puss på dig, vännen!

2010-11-17 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback