vi drar till götet

Så många läsare man kan ha just den dagen man skrivit i bloggen, helt sjukt. Sen är kurvan jävligt långt ner igen.
Ja nu minns jag inte vad det var jag skulle framföra här, men ja. Helgen vad bra, öja var inte så väldigt skoj, nog enda gången jag verkligen haft riktigt tråkgit. Måndags blev jag väckt tidigt o fick åka o jobba. Igår var jag ute på promenix med kalle, vi hade mycket att prata om. o igårkväll var jag på personalmöte med ica. mycket sådär på en gång. det var trevligt o ganska lugnt, dock blev det ett väldigt långt möte..men goood mat, och tårta på det :) haha, Nu har jag tre jobbkvällar, o sen drar vi till göteborg över helgen. tåget är bokat o betalt o nu återstår bara lite planering. Ska bli så kul att äntligen få komma dit o hälsa på! Hade ju varit ett plus om jag träffade på tina, såå längesen :)

Jag träffade min man idag, haha. våra blickar möttes o det var kärlek vid första ögonkastet. jävligt grann. haha, lite överdrivit. Men så kunde det varit! haha,

Nu ska jag fixa käk att ha med till jubb, o sen ska jag cykla iväg mot teeegelgatan!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Du är fortfarande duktig. Nu har jag ju någon att jaga och bli lika duktig som :)

Postat av: Anniken

Det var ju snällt att de gjorde det :)

Du, tiden bara rullade iväg. Tror du sover nu snart så jag försöker ringa imorgon!

Love ya!

Och du, ta ingen skit!

2009-10-06 @ 21:19:46
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback