som på film, sjuk i huvudet!

Verkligen bara som på film. Det är inte klokt hur jävliga folk kan vara. Jag blir så jävla förbannad över detta. Det är inget jag kan berätta för er här, och jag vet att ni blir irriterade för att jag bara säger a. Men detta handlar bokstavligt talat om liv o död.. Jag är bara chockad över denna situationen.

Denna veckan har varit stora steg framåt för min del. Jobbat två dagar själv i delin, + suttit sidanom i kassan onsdag, torsdag. Vilket har betytt att jag suttit själv för jag var så duktig, haha. nej skämt åsido. Men det har faktiskt gått bättre än väntar. Men om nätterna ligget man bara o rabblar 4011, 4800, 4030, 4060, 4569, 4562, 4546, 4597, 4728 osv osv.  en del nummer har fastnat, men mitt största problem är att lära mig vad grönsakerna/frukten heter. Ingefära lärde jag mig igår, men kålrot, persiljerot, palsternacka, pepparrot, rotselleri och sen så har vi papaya som är sjukt lik en mango. aaaaa, hur fan ska det gå. ? Men det kommer väl :)



11 september idag och det väcker starka minnen. jag stod i köket med trombonen i högsta hugg. Jag skulle iväg på musiklektion. Mamma stod och stekte köttbullar och plötsligt sa dom det fruktansvärda som hänt på tv.n. Idag är det 8 år sen och jag kommer aldrig i helt mitt liv sätta mig i ett flygplan den 11 september. mest en principsak!

Ja trevlig helg då vänner, och bekanta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback