magen, ajaj

Jag har sådär konstigt ont i magen igen. Vet inte vad det är på g. Men nått jag vet är att jag snart ska göra mig klar för att åka in till ystad. Käka på restaurang o sen antagligen förfest eller vad som väntar. sist ska vi iaf anlända till Öjakrog. Ska bli skoj, för det var inte direkt igår man var på öja, haha. o träffa tjejerna var också ett tag sen!

Igår bjöds det på årets två matcher. ystad- skurup, damer o herrer. damernas match såg vi inte speciellt mycket av, men resultatet sa ju en del. Det var en bra match. Vinst med 10-1 :) Herrarnas match var krig från början till slut. Skurup var ganska pinsamma om jag får säga det själv. vissa saker var jävligt omogna.. Men Blue Angels o Blue Skins var såklart på plats ;) hahaa, Vi fick våra fina tröjor igår.

Idag är det EN MÅNAD till jag fyller 20. fatta, en månad. det är sjukt!

Det där EEG.et som jag snackade om att jag inte ville göra, det gjorde jag igår, fredags.
Det var värre än vad jag minns sist. Men jag hoppas absolut att resultatet blir bättre denna gången..

En tripp till göteborg blir det. Dock har vi tappat en "spelare" påvägen. Men vi ska bara boka biljetterna o sen är vi på g, haha. Annipanni, I miss you!

Ha en trevlig kväll.
PS, jag vet inte vad jag ska ha på mig. jag har inga kläder.


Kan jag se ut såhär på öja tonight?


Kommentarer
Postat av: Anniken

Jahepp, ni blir bara två nu? Ska ni inte ta bilen då? Det förstörde ju mina planer lite :P Hade nämligen en tanke på att åka med er upp på lördag för ska antagligen ner under dagen på fredag.

Vi får prata om det!

Postat av: Anniken

Förresten, visst kan du ha de kläderna :P Du står ju på Öja på bilden, så varför inte en favorit i repris? :P

2009-09-27 @ 10:41:13
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu när jag såg detta blev jag lite besviken att du inte hade de kläderna igår..! Men du var fin ändå :)

Kul att träffa dig!

Jag håller tummarna för ett bra resultat.

Pusspuss!

2009-09-27 @ 14:41:29
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback