livet efter 15 timmars sömn,

Ledig idag, känns jävligt märkligt. för det var ett tag sen jag bara kunde sitta ner o ta det lugnt. Inte känna att jag behöver göra nått, eller måste iväg o jobba. Men att jobba så mycket är både bra o dåligt. Det dåliga är att efter en dags ledighet så får jag spel o måste ha nått att göra, men det bra är att det är så sjukt roligt, dels att jag har två olika jobb, och mina kollegor!

Mitt nya jobb går bra. jag har dock bara gått sidan om tre dagar, men jag har ändå lite koll. Jag har ju fått min första tid på måndag, nervös redan. Hur ska jag klara detta?! haha,

Just nu står där en bil o hästsläp på vår infartsväg o försöker vända, haha. Hoppas han snart lyckas för där kan han  ju inte stå hela dagen!

Anniken har flyttat från skåne, och det har liksom inte riktigt gått in i mitt huvud än. Känns som att hon fortfarande är här nere i ystad o vi kan träffas när som. Men så är det ju inte.. tyvärr. Men vad jag har läst så har hon det nog rätt bra! jag får nog dock ta o ringa henne snart :)

Jag tränade innebandy i torsdags. Det var faktiskt roligare än jag trodde. Men jag får se hur det blir med den saken. hade ju verkligen behövt röra på mig!

Igår åskade o blixtrade det sjuuukligt mycket.
Imorgon är det först 20årsfest o sen kräftskiva :)

Det var lite om hur mitt liv ser ut nu!

Trevlig helg :)



Jag saknar dessa två filurer,


Kommentarer
Postat av: Anniken

Telefonen är igångslagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback