hej hej IDA!

allt bra idag?
Jodå, jag vaknade upp face to face med en söt varelse. fiin pojke :) haha,
Mysig kväll igår, taco, idol, dirty dancing, kladdkaka o tänka ljus, mysigt till max.

Nu ska jag snart ud o lua.
Jag är inte riktigt vän med facebook idag.
Ikväll kan det tänkas att det blir björka, men även bio som tredje hjulet, eller en hemmakväll o bara ta det lugnt o njuta av den första lugna lördagen sen i våras ?! vi får helt enkelt se vart kvällen leder.

I´m happy! :) yeah, haha


Du, jag hatar vågar, skulle kunna slänga den i väggen.!


 


Kommentarer
Postat av: Ida

HEJ! :)

Var du på Björka igår? Puss!

Postat av: Pernilla

Tack för tipset!:) Ska genast kolla in hennes blogg:)

2009-09-23 @ 22:32:32
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback