gick ut o plockade bb

Är mätt. har nyss ätit en tallrik med hallonfil och mååånga nyplockade björnbär plus läst tidningen såklart :) haha. Jag är redo för en tuff dag. Jag är nervös dock, men jag ska göra mitt bästa.

Helgen har varit jobb, och fester. och sen så han vi skogat massa träd utanför mitt fönster. typ 10,12 träd är nu nere och jag har enorm utsikt nu haha :) det gillar vi.

Festerna då. Ja det var..spännande! 20årsfest i ystad hos Björne. riktigt roligt hade vi :)
sen åkte vi hem till skurup, med en nyfunnen vän som vi hittade på tåget, haha. han tyckte nog att vi var störda, men han gillade oss ändå!
Jag gick till M men mötte då han ute på gatan. Han skulle till Björka!  Jaha? Hans vänner var kvar där inne så jag gick in. Vi satt ett tag o förvånade oss över att han åkt, men sen fick vi för oss att vi skulle jävlas. Pepparkakor i sängen, vi ställde klockan på 5 och plastade sen in hela nattduksbordet (?) Vi tog av dörren in till sovrummet och lade den i sängen. Sen så fixade vi lite annat med plast, toaletten, trappan m.m, haha.







       



       



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback