braa

Ett glädjande besked på sjukan idag. Men störigt som fan att de ändrar hela tiden! Jag hoppas bara på att tiden kommer få fort nu och att kön inte är så lång. Men att behöva göra EEG igen är inget jag längtar till. Nått av det läskigaste jag gjort. Tur att Juns kommer bli min igen inom snar framtid :)

Ett besök på nova lund efter sjukan. Nu är jag x antal tusenlappar fattigare, men samtidigt har jag nog kläder så jag klarar mig hela hösten o vintern, haha. Tur att det är lön nästa vecka,, :)


Det börjar ordna upp sig nu tror jag.
Kom att tänka på min ring igår, En ring som jag kom på att jag saknar, men som ej finns här!
Ikväll ska jag nog gå upp o kolla på mitt nya jobb. Det har kommit ganska långt nu med bygget och jag tror faktiskt att det är klart! Nu börjar flytten nästa vecka :)
Jag skulle fota en sak innan, men vad händer. Kameran funkar inte. Den går inte att starta. Jag är inte direkt ledsen över det då jag verkligen inte gillar min kamera. Men den kan ju inte bara dö sådär när den varit helt frisk innan. Jag får se om jag kan återuppliva honom.
Philippa o Kalén kommer  hem till Sverige idag. Välkomna hem vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

(Det var mest det jag ville, säga hej.)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback