äntligen

en fika blev det av idag. En fika med min vän Ulrika. Sist vi sågs eller pratade var i början av juli. Så vi bestämde oss för att ta en fika. För min del blev det endast två stora koppar kaffe, men vi hade trevligt och satt där närmare 3 timmar :) precis som förra gången vi var där. Vi hade nästan en hel sommar att gå igenom, så det blev väldigt mycket prat! :)





I helgen har jag varit ledig :) Lyxmiddag hos en vän, fixat o donat i trädgården, avskedsmiddag, träffat nya människor o ätit pizza, haha. Sen har jag gjort lite annat också :)
Igår fick jag ett enormt lockande erbjudande. Mammi o pappa gillar det också, Så antagligen är ett av mina problem lösta. Nu återstår nog bara två..
Jag tränade igår, och min fot mår piss idag.


Kommentarer
Postat av: Anniken

Låter mysigt!

Men nu får du allt ta och berätta om dina problem som ska lösas. Jag accepterar inte att vara helt bortkopplad från omvärlden :P

Postat av: lööwan

haha, jag vill inte öppna mig om mitt liv här. så jag sänder snart dig ett kärt litet sms om problemen. Men en del har faktiskt löst sig de senaste dagarna :)

2009-09-16 @ 14:18:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback