"ta ingen skit"

mm, tack anniken för kommentaren. Men den sista meningen är inte alltid så lätt.. Inte i detta läget.

Jag är arg, jag är jävligt arg o mår inte alls bra. Fan, jag vill bara skrika ut min ilska. Det är svårt att le och jag känner inte för att prata alls.

Helgen i göteborg var helt underbar. Så mysigt att bara gå runt i stan, shoppa o äta o bara vara.
På restaurangen på kvällen så busvisslade cicci på servitören, haha och efter det så la vi av ett asgarv, :) Man kan inte ha henne med ute bland folk alltså.

Vi diskuterade hur våra barn skulle se ut. Ciccis barn skulle bli pittögda, och annikens skulle bli korta o skäggiga, haha. Lördagkvällen köpte vi hem godsaker och bytade om till mjukis, sen satt vi uppe till 3 o bara snackade, mös, kollade på björn gustavsson och lyssnade på en vanlig jävla muffins. På söndagen så shoppade vi, och när vi var nykissade så gick vi o käkade på ett ställe, pastabuffé, så satans gott :)
Och nått vi lärde oss på lördagkvällen är att om man springer så kan man hinna med spårvagnen, haha ;)

På tåget hem så letade cicci efter lamm ;) haha, o sen gick allt fel typ. förseningar, stannade inte på vissa ställe, beställde istället taxi, körde utan att alla hann av i lund, och vi väntade många gånger på mötande tåg. Jag trodde ärligt inte att vi skulle komma hem hela, och en och annan gång så la lokföraren sig på tutan, och då blir man automatiskt rädd. personalen på tåget var helt stirriga och bråkade inför oss. De svor o skyllde allt på varandra. haha, vuxna män.
Men vi hade en mycket mysig helg med massa skratt o mys.. och regn :)


       
   


Resan var bra men nu är det bara skit, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Anniken

Jag tog en chansning och javisst hade de kommit in så nu har jag också en fin skokartong :)

Postat av: Anniken

Du, nu tycker jag att du uppdaterar lite dåligt kära vän.

Var håller du hus?

Saknar dig! <3

2009-10-21 @ 22:32:50
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback