längesen,

Skulle kanske ta o skriva en rad eller två.
Jag lever!
Hejdå!  haha

Jo men mitt liv består just nu av jobb o sömn. Det finns inte så mycket annat just nu. Och därför ägnar jag inte så mycket tid åt den här dumburken. Om jag skulle göra det, så finns jag på fb! :)

Jag fyllde år igår, 20 jävla år blev jag då! det var en bra dag, absolut. Med tusen samtal och lika många sms, och även fina presenter så var min dag gjord :) På kvällen blev det restaurang med familjen, gott gott. TACK!
på lördag då vi firar med släkten så lär det bli några fler paket :)

Snart ska jag iväg o jobba så jag har inte tid att sitta här.
Hej hej. sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Gulligt av dig ! :) ska göra mitt bästa och lite till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback