..

Alltså jag kan inte sluta le när jag ser de nya reklamfilmerna (ica) med jerry. så jävla kärt! Jag vet att många skrattar åt honom, tyvärr. När jag började mitt jobb med handikappade så fick jag en annan syn på livet. Alla är fan lika mycket värda. och alla borde få ta en plats på jorden. Tyvärr är det inte så, men det är det ica vill ändra på genom sina nya reklamer.. Man kan inget annat än att älska!

Hur står det till med en sån liten ärrta? hahah,

Igår träffade jag en bunke damer, mycket trevligt och det var alldeles för längesen, tyvärr! imorgon ska jag träffa emilia, äntligen. + fika hos m&m. Idag, då blir det jobb. Jag är nervös, men det ska nog gå bra :) haha,

Förresten så i måndags, tror jag, så träffade jag anniken. Det var roligt :) vi var trötta båda två, men vi tittade på ullared, skrattade och mös!

och hallå, kymigt finns faktiskt med i svenska ordboken. så det så! haha :)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Haha attans, jag har inte femman så för mig blir det fortbollsgalan på fyran vilket jag starkt uppskattar. Men det får nog bli lite Ullared på webben sen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback