en jävla helg,

Tur man har någon trogen läsare som finns kvar trots att jag inte skriver :)
Min helg har varit mycket bra!
Fredags skulle jag umgås med en vän, men det blev inte så. Så jag och broren min köpte godis o såg idol. haha,
I lördags drog vi till törringe efter allt om och men. MEN innan vi gjorde det så hamnade jag på en överrasknings-välkommenhem-fest i svenstorp hos anna. Så sjukt kul att se henne igen. + alla andra av hennes vänner. Och min man var ju också där, haha. En mycket rolig stund, och en bra början på kvällen. På kvällen gjorde jag o emmelie något förbjudet. Vi åt falukorv o makaroner EN LÖRDAG. helt sjukt egentligen, haha! Men vi fortsatte i regnet och tillslut kom vi fram till vårt mål, törringe. Jag har aldrig varit där, men en mycket bra förstakväll. träffade halva kusinskaran, några fullare än andra, Men vi hade grymt bra. Kvällen slutade med tre personer i en säng,
Igår träffade jag ulrika en stund på kvällen efter jobb. En supermysig kväll med fika o tända ljus. Först åt vi en chokladtårta som dom bakat, sen lussebullar, och sist ost o kex! riiktigt guutt.

Idag har jag jobbat och ikväll ska jag träffa P!
Trevlig kväll.


Hittade gamla bilder på datan där uppe, haha.










Kommentarer
Postat av: Anniken

Nu blir jag smått avis! Jag ville också välkomna Anna hem!!

Postat av: Emilia

Du har iaf kvar mig som läsare:) den där bilden på oss känner jag inte igen, men den tar ändå fram massa gamla roliga minnen!

2009-12-01 @ 17:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback