..

Nackspärr,, jag tar tillbaka det.
Det är körtlarna igen. Ont.. Men det är lite bättre idag!

Igår var en riktigt bra dag. Fixade hela dagen hemma hos oss. Jag, kaisa, sofie o emilia mixtrade och åk kakor och glass, (inte jag! haha). Riktigt kul,  :)
vid halv sex bar det iväg. Mot staffanstorp, knästorp. Dock utan kaisa som åkte hem igen! En sjuuuk kväll faktiskt. Mycket av snacket handlade om matcher, jag förstår inte hur allt kan handla om sport. Men jag har inte bollen iaf. den ligger hos någon annan!.

Har tänkt en hel del idag. det hör kanske inte till vanligheterna förstår jag att ni tänker. Men det har varit jobbigt. och samtidigt har jag kommit fram till en hel jävla massa saker.
Jag vill bara att denna dagen ska ta slut. Men tyvärr så ska jag o andra in till ystad o käka senare! men vill egentligen bara sova bort allt. speciellt skallebanken..

aa vad negativt inlägg detta blev. men alla har vi våra dåliga dagar också! längesen sist för mig dock.
LööW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback