sista gången

Idag är det torsdag, Hej torsdag! Det är växlande molnighet, ca 15grader, kvavt och en del regnmoln visas på himlen. Ja så är nog vädret på ett ungefär. Lite regn hade dock gjort sitt känner jag.

Idag har jag varit ganska flitig tycker jag. det blev tyvärr inget jobb idag. Men på lördag blir det däremot massa jobb. börjar 7 och ska direkt efter jobb till en 50årsfest som lär vara natten lång! :) kuuul. jag har ju fått lite sällskap som ska underhålla mig under kvällen. Pappi o morbror ska dessutom fylla honom. det kan han fan behöva!

Ikväll ska jag och några vänner käka på restaurang, det ska bli väldigt mysigt! :)
så en liten springtur hade gjort sitt nu. Jag måste ju få plats i magen till all mat jag ska trycka i mig. haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback