riktigt galet, :)

I fredags tog jag o anni tandemcyklen o for till ica för att handla frukost, sen åkte vi vidare mot svaneholm där vi låg i praken i tre timmar. mat och massa skratt! :) efter ett tag fick vi besök av en mor som kom med fika från veberöd, haha. mycket mysigt. innan vi skulle cykla hem så gick vi rundan också. Anni har ju aldrig varit där förr mer än på balen. Så jag tyckte det var på tiden! :)

Lördag jobbade jag morgon, gick väldigt bra. Vi åkte till triangeln o shoppade, och sen käkade vi. Sen var den jobbedagen över, haha. :) jag har sånt jävla bra jobb o jag trivs som fisken i vattnet! På eftermiddagen for jag ju bort till morbror för att hjälpa honom med det sista innan kvällens gille :) Det blev ett grymt partaj, haha. fulla vuxna är så jävla roliga att höra på. Hände en del saker också ju, sånt som hör till när man har fest antagligen. Men de beteer sig nästan fan värre än ungdomar! Men kul hade vi iaf, det blev dock en sen natt!

På söndagen höll jag några vänner sällskap på centrum och sen åkte vi till sabine för att prata o se tv. På kvällen blev det käk hemma och sen fotboll o tv i singelhuset på tule! ;) haha!

Igår jobbade och tränade jag, skönt :) Fast sen hände nått sjukt. Jag skulle vila en timme vid halv 7. Jag vaknade sen och kollade på klockan, då var den halv 9. Jag gick på dass och såg syster sitta vid datan och jag började tänka att hon kankse inte skulle till skolan. Jag gick o la mig igen eftersom jag var trött än. Jag vaknade halv 10 av ett sms. då såg jag på klockan att den stod på 21.31. jag fattade inget och såg sen datumen på mobilen som stod på 18 maj. jag förstod ju fortfarande inget, jag var ju helt säker på att det var morgon,
men nej. Jag hade sovit tre timmar och det var fortfarande kväll. såå när mamma kommit in o frågat om jag levde så insåg jag att det var kväll och inte morgon! fan vad man kan vara förvirrad. lite rädd för mig själv där faktiskt. Det kändes verkligen som om jag sovit i 15 timmar. Men sömn behövde jag nog eftersom det inte blivit så många timmar sömn på hela helgen! Men efter nästan 14 timmars sömn nu så ska jag nog kunna tänkas ha tagit igen några timmar(?) hahaha,


Nu ska jag ut o springa och sen när jag är klar så ska jag dra mig mot ystad där jag ska fika och snacka skit med en vän :)

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback