positivt nu, allt

En riktig långhelg har det varit., Det gillar vi!
en mysig kväll i malmoe i fredags, dock fick jag åka hem ganska tidigt med en skällande "hund" sidan om mig,,

Lördagen började med ett aerobicpass :) riktigt roligt faktiskt. på eftermiddagen bar det av mot ystad där jag skulle spendera en tid på soffan och sen göra mig klar inför 20årsfesten. Ett oväntat samtal fick jag också, jävligt trevligt :) Vi åkte mot bygdegården iaf och innanför dörrarna mötte vi KLASSEN! sjukt kul att se alla igen. nästan, alla kära klasskamrater från gymnasiet. vissa hade förändrats och vissa hade inte! kuul :)
kvällen avslutades på mcdonalds med en glass som inte var god, och sen lite tv hos anni o sebbe!

Söndagens morgon började bra då sebbe köpt bullar med sig hem. vi åt frukost i två timmar och såg sedan tv. Jag missade ett tåg hem och fick ta ett annat.
Nästan direkt ner på fotbollen igen för att se damerna. sen blev det kina mat, film o mys hos sabine. SMHS?! ;) haha


En positiv ekonomisk överraskning-
Jodå, det kan möjligen vara att jag fick mer i lön än vad jag trodde. haha :)


Jag har förresten överraskat mig själv idag.
En jävligt stolt lööw! haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback