minnen for genom skallen,

städat garderoben och plockat fram alla sommarkläder. Ojoj,
provade en klänning som jag sydde i åttan. den passade fantamig, lite chockad! :)
o så provade jag min studentklänning som jag verkligen inte trodde passa. Men jovisst, den satt som den gjorde i somras. Många minnen väcktes till liv. champagnefrukosten, trappan, bilen hem, god mat delades med fantastiska vänner och släkt, underbara presenter och sist, men absolut inte minst, ÖJA! haha. jag grät mig dock igenom nästan hela förrutom slutet! ;)
Även lärarmiddagarna har satt sina spår på näthinnan, speciellt den i parken. Den började på styrbordsgången 1H och slutade på öp kiosken. Där emellan hände en jävla massa, ja herremingud. det var tider det, haha!


plötsligt när jag satt på golvet framför min garderob, i ett par jeans som jag försökte töja ut och studenttröjan, så hörde jag nått ljud i hallen. Med tanke på att jag var ensam hemma så undrade jag vad detta var. En jävla tur jag hade att jag kollade just då. En fågel flög runt i hallen! Jag tror ni alla vet vad jag tycker om fåglar... Jag slängde igen dörren och lade kläder under dörren för att den inte skulle kunna "åla" sig in där. det var även tur att min mobil låg på laddning, Jag slog systers nummer och sa att de fick skynda sig hem! aaa, blir tokig på alla dessa fåglar. vad har fågeljävlarna emot mig?
Lite trist ändå, men den hade störtat mot systers fönster och den dog,, :/
Men vad fan ska den här inne o göra?!
oj,, tänk om det var bosse? ..  Nä det får det inte vara.!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Inte en jävla fågel igen! Dom vet att du hatar dom. Det är en sorts hämd. haha

2009-05-06 @ 20:02:31
Postat av: lööwan

mm jag börjar också tro att det är så :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback