jodå, 22 idag

Räätt så upptagen ikväll, haha. Eller jag kunde varit!

Har varit i ystad nu några timmar. Hälsade på anniken, käkade lunch och en stund senare så kom Isa. Då drack vi kaffe o åt sju- sorters- kakor :) riktigt trevligt. Vuxenpoäng, javisst! Kul att träffa Isa igen efter några månader!

Om ett litet tag så ska jag bege mig mot stationen för att åka till malmö. Där väntar middag och förfest med några vänner! :) ska nog kunna bli trevligt, haha!
Jag kunde även varit på middag i ystad med några andra,. Eller så kunde jag också varit med mina två kompanjoner F&J. Men som alla andra, så kan jag bara varit på ett ställe samtidigt, tyvärr!
Jag ska nog slå en pling till kusinen sen ikväll o se så att han sköter sig på dansbandsgalan :) Jag vet ju hur det brukar sluta för honom haha,


TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Anniken

hehe mor kanske blev sugen på att hoppa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback