:)

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut!


Jag är då jävligt nöjd över mina inköp igår. tre par skor, en übersnygg kjol, en kavajliknandesak och en sjal, såklart. haha, Anni hittade också mycket. Efter snack med några kända människor, x antal provade plagg, och en grymt god lunch så drog vi till Ikea. En liten omväg tog vi. Men vi kom iaf fram tillslut! :)
Jag skulle inte handla, men för mig blev det ändå ljus, en pall och glas.
Lite opera blev det i bilen när vi åkte hem. det lät nog föörjäävla bra! Det var en riktigt rolig dag tillsammans med min andra halva, och skratt från början till slut! :)

Jag älskar mitt horoskop idag. aaaa, hoppas det är sant!
Och dessutom var det längesen jag var såhär glad flera dagar i streck.
Men kan kanske bero på underbara vänner! :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback