21..

Förresten så fick jag besök i tisdagskväll av två vänner som jag gillar starkt. Mycket trevligt och mycket fruktsallad, haha :)

     

Igårkväll var det grille hos perra. Hon o kalén bjöd hem på trerätters och vin, haha. Riktigt imponerad över speciellt förrätten :) När vi käkat upp så kom några fler vänner. Det var trevligt, dock en jävla massa stora diskussioner. Det blev en ganska sen kväll, men ändå var jag uppe tidigt idag :)
Idag ska vi eventuellt antingen på en cykelrunda med picknick, eller minigolf o restaurang. haha, även en film ikväll som de har övertalat mig att jag ska se! Meen nu ska jag ut o springa.


Jag förstår inte allt.
Synd att man inte bara kan höra vad man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback