yes!

Oj, gårdagens träning var den jobbigaste detta året, haha. Trodde jag skulle drunkna i all svett som fanns i rummet, haha :P frääääääscht? Nej! Riktigt roligt och sjukt jobbig. Längrat bara till nästa träning.. - ikväll! haha, Dock blir det gymmet först med lillabror! :)

I söndags var jag i danmark för att hämta hem anniken. vi fyra stod på flygplatsen o såg vår älskade pärla komma genom dörren., oo vad kul det var! :) På kvällen blev det söndagsmiddag hos fam Nilsson/Björkstrand! :)

Igår var anniken hos mig för att fortsätta vårt snack om hennes resa o om livet! Vi snackade oavbrutet i 7 timmar, haha. Riktigt roligt att hon är hemma igen! :)

Nu blir jag snart hämtad av Jossi. Vi ska nämligen bege oss mot skjutbane, yes. lite frukost o prat!

mm, Haaaj.

Kommentarer
Postat av: maglate

Söt blogg du har :]

Lägg gärna i mig på bloglovin, Jag gör detsamma :]

Postat av: Ida

Välkommen hem, Anniken!

2009-03-04 @ 08:09:10
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Anniken

Sv. Nej jag lyckades knäppa dem men det var precis vill jag lova. Nästan så det skavde in i fettet :P

Jeppjepp, I am back, for a while! :)

See ya!

2009-03-04 @ 08:34:12
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback