v 13

Veckan har gått snabbt, väldigt snabbt.
Ett kalas med goda bullar, brunch med vänner, träning, en tur till beddinge, premiär på nya jobbet, en tur till entré och en jävla massa fix med papper,, vuxenpoäng där ja ! :)

Det var då idag som jag o ulrika åkte till entré,. Jag sa att jag inte skulle handla. Men det löftet sprack redan i första affären, haha. Men det blev bara den koftan där och sen strumpbyxor, för den som undrar, haha.

Jag trivs kanon på jobbet, har bara varit där en dag, men det känns perfekt! de är så roliga o sköna allihop, både boende och personal! :) hoppas det blir mycket jobb där,.

Nu ikväll så blir jag hämtad av en vän. vi ska åka o handla och sedan laga mat på mejerigatan. Efter det så blir det såklart bandy i hallen. herrarna spelar sin sista kvalmatch. Hoppas på bättre siffror än tisdagens,, :s 
Sen får vi väl se var kvällen bjuder på, :) natten är ung,
Morgondagen blir ju bra bra bra tror jag. Favoriter vi minns! yeeees.

Trevlig helg!
Lööw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback