trööööööött

haha, kvällen i lördags gick ju med vinst.
först 250 kr av en vän, bara för att jag var duktig ;) haha, o sen 100 av min kusin bara för att jag skulle krama en gubbe! haha. Men inget av det lär jag då!

Jo fredagen var kul. Mat hos sabbe o sen innebandy till tusen. enormt tryck. de vann visserligen matchen, men förlorade ändå! tråkigt, men sant. träffade en "gammal vän", det var kul. Det var då det blev bestämt att jag skulle få välja nummer till dagen efter på jägers! :)  Det slutade med en kväll hemma hos zaar, bara lite snack och skvallertidningar.

Lördagen var det förfest med lite vin, och sedan for vi vidare i taxi mot parken.
fullt ös medvetslös kan man säga. mm, en man blev faktiskt medvetslös! lite läskigt.
kvällen var väl kul. träffade en full kusin som jag höll mig med större delen av kvällen. och även en kär gammal klasskamrat :) kvällen slutade med efterfest och hemma i säng 5.00! lagom ändå,

Det var allt jag hade att säga om helgen.
Nu ska jag iväg på jobb, börjar om ca tjugo minuter :)

Lööw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback