sooool!

äntligen internet tillbaka. Varit segt o handikappat utan det, haha. O inte kunde man få hjälp av sin vän eftersom hela deras data la av! men nu är det tillbaka.

Förra veckan bestod av träning o träffa en del vänner.
Fredags var jag med några vänner. så ska det låta o en film! Sedan skitsnack o skvaller natten lång :) det gillas,

Lördagen började med härlig och komplicerad träning, men jag fixade det. haha,  På kvällen bar det av mot inflyttningsfesten, började med middag och slutade med fylla. (inte för mig dock) haha, Tack så mycket för kvällen hjärtat! Åkte till öja där det inte var rent för mycket folk. Men de kom sen! :) fullt hus kan man säga. Det var kul. Det hände både det ena och de andra! :) haha, även nått som inte hände, men som gärna fick hända. Fan vad invecklat det blev nu kände jag!
Men helgen blev lyckad iaf, och slutade med film med en vän :)

Natten tillbringas i beddinge, :) kuuul!

Btw. Emilia kommer äntligen hem idag efter deras långa resa! :) längtar efter att få träffa henne,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback