rätt så mycket min dag

klippning- yes
gymmet- yes
storstäda hela huset- yes
duscha- yes
ansiktsbehandling- sen
umgås med vänner från olika städer, haha- sen

Igår var jag i ystad för att åter igen träffa anniken. tog tåget in, dock en timme sent pga jävla skånetrafiken som ställer in tågen, och väl där så gick jag till lägenheten för att hämta upp henne. Vi gick lite på stan för att handla behövliga saker. Bestämde en tid, och vips så satt vi på snuggles o käkade lunch med björne. mmm, bakpotatisen satt fint. Efter mycket trevligt snack, uppdateringar från nästan fyra månader tillbaka  och en liten koll i björnes nya hem så fick jag bege mig hem till skurup:)
Efter träningen igår så kom ulrika o hälsade på mig. dock bara en kort stund. Men vi hann prata en massa! :)

Snart ska jag iväg o få ansiktsbehandling, ska bli så guutt.


btw. grattis till världens bästa P på 20års dagen!
och grattis till Johan som också fyller år idag! :)








Här är vi fjantiga, fulla och trevliga! haha
Insåg att det fan inte finns en enda ny bild på oss. Alla är flera år gamla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback