helgenärkommen!

Idag har jag haft en sjukt bra dag. Riktigt roligt!
Jag o emilia åkte in till malmö för att gå på det nya, entré! helt ok ställe, men kanske kunde varit lite bättre affärer. Men det var verkligen ok. och stort! :) vår dag tillsammans har verklgen varit bra iaf! och kul att hon är hemma igen i sverige. hon är välkommen, haha :) hon som jobbat i flera år har råd att shoppa, men en annan som "är mellan två jobb" har inte riktigt råd känner jag. När vi skulle fika så mötte vi faktiskt sofie o olivia också. Och innan dess mötte vi perre o sara. kul med sällskap:)

Ikväll får jag besök. Lite middag o snack och sedan beger vi oss ner för att kolla på den spännande och omtalade matchen. damerna,, ooo :) håller tummarna.  Efter det blir det pyjamasparty i biddinge.
en braaa fredag. !

Måste bara berätta om gårdagen. oo den var så bra! :) blev väckt med frukost av en vän och gott var det. efter en promenad med solbrillor i det enormt fina vädret, ett stopp på apoteket, ett stopp hos mormor&morfar och ett stopp på fiket så begav vi oss mot svenstorp där vi skulle tillbringa resten av dagen. Vi käkade lunch hos anna. Mycket trevligt. vi hade riktigt mycket att snacka om. Enda gången jag möter henne är på ica.. mm kul! så nu var det äntligen dax för en träff. Dock var vi tvungna att sticka, efter några timmar,  mitt i snacket för att köra till faster o hämta en sak.. Men det måste helt klart göras om, och nu planeras en träffa med oss alla :) ett datum är utsatt! haha,

trevlig helg mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback