dagen, 11.e

Jag skulle försöka hitta en ännnu värre bild än den anniken lagt ut på sin blogg. Men hittade ingen på denna datan. Men jag ska nog allt kunna lösa det en annan dag! :P

Varit i ystad idag. Anniken!
Började med lite segande i soffan framför datan. Sen började vi laga mat, spagetti och köttfärssås. kokade va kaffe och tinade upp lussebullar o en smörbulle (var det så det hette anniken?) Sedan satt vi där med vårt kaffe i två timmar. Vi började smida på en plan,  en sjukt rolig sådan. Sebbe kom också även hem då, så han var med på planerna. Jag ser fram emot detta mycket :) min uppgift är att måla ägg! haha,
Sen var jag tvungen att springa till tåget för att hinna hem o laga mat.
Dock insåg jag nu när maten är klar att jag inte hinner äta före träningen.



btw. Jag fick jobbet!

:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner att en ordentlig uppdatering ansikte-till-ansikte är väl på sin plats. Mycket trist att det är så svårt att få ihop!! Hoppas hoppas hoppas det går att ordna väldans snart. LÖVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback