6, 7

Igår var roligt, haha. Efter ansiktsbehandlingen så kom E och jag på att vi kanske skulle käka nått. För min familj hade inte lämnat nått kvar åt mig. mm en fet pizza blev det!  o mätta som djur satt vi o snackade världsproblem med mina föräldrar. Fonder hit och lån dit. jag fattade inte mycket. Josse o Tim kom, dock 5 minuter sena, haha. Det blev massa godis, popcorn, så ska det låta och en bra actionfilm. Undertiden väntade vi på filippa som var på restaurang. hon sa vi halv 10tiden att dom snart var klara. mm ok. halv 12 åt dom efterrätt. haha, för fan. så det blev ingen filippa igår. Men vi hade trevligt som få ändå!

Idag har jag varit irriterad, lack och enormt hjälpsam. haha, har hjälpt mamma med mat hela dagen.
Ikväll väntas gäster för att fira lillasyster igen, o nu tydligen så ska jag på fest också! haha :)

Trevlig afton, det ska jag ha iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback