100 minuter

verkligen det sjukaste hände idag.

Lillebror o grannen Andy skulle köra till andys mormor o morfar för lite eftermiddagsfika. Han kom o hämtade lillebror på moppen. Jag stod ute på trappan o snackade med dom i några minuter. När vi sagt hejdå o så, så körde andy iväg trots att lillebror inte satt på. Men han skulle ju bara leka..trodde vi. Han körde o körde och tillslut kunde vi inte se honom mer. lillebror stod o väntade o trodde ju att andy skojade. men efter 5 minuter sa jag att han fick ringa. Jovisst, då var andy en meter från mormor o morfars hus o hade nyss insett att lillebror inte satt på moppen. Han blev livrädd o trodde att han hade trillat av. hahaha, Lillebror berättade att han stod kvar på gården här hemma! haha, När andy väl kom tillbaka så kom han in i hallen för att snacka med mig o förklara allt. Jag skrattade så jag grät o han skrattade minst lika mycket. Tydligen hade han snackat med lillebror hela vägen men inte fått svar. Tillslut hade andy blivit lack o skulle armbåga han, Men tji fick han. Han slog sig själv i ryggen o tvärstannade moppen.
Andy berättar saker på ett helt sjukt sätt. Allt blir så jävla roligt och han lever sig verkligen in i det! haha, dagens sjukaste. Nu har dom iaf kört igen o är nog framme o äter äpplekaka nu.
 
På tal om äpple så ska jag plocka fram min svarv. jag ska svarva x antal äpple för att torka till snacks :) guutt,





andy, jag o lillebror!

Kommentarer
Postat av: Anniken

haha! Jag skrattar nästan lika mycket när jag läser om det. Vågar man åka med den chaffören?? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback