vi gick o blev med hund!

Jag har gjort min allra första krans genom alla mina 19 år. haha, ful som fan är den. Skulle nog kunna tänka mig att det är skurups fulaste, haha. Men skit samma. Den ska sitta på mitt huvud hela kvällen iaf :)

Igår blev vi med hund :) Japp, ni läste rätt!
...Iallafall för en timme. En riiktigt fin o snäll hund rymde till oss. Jag skulle med tåget, syster skulle köra, m&p jobbade och vvs-gubben skulle köra. Så jag fick kalla ner min sjuka bror som fick sitta på trappan o hålla den medan jag for rundor där inne o skulle försöka lösa allt plus göra mig iordning! haha, men tillslut så kom ägaren, hon blev jätteglad att han levde :) dagens hjälte kan jag känna!

Nu ska vi snart cykla till svane där vi ska titta på dans o äta o dricka! senare ikväll beger jag mig mot festen där vi ska äta o dansa natten lång :)


 

Glad midsommar mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback