sushi o pinnar, guutt

fan vad jag hatar facebook! haha,
inga bilder går att lägga upp.. gaaa, blir tokig.


Igår hade vi fem tjejer sushikväll hos denise i malmö. fan vad gott det var.
Vi trodde att vi skulle behöva ringa o beställa pizza, men icke.
Vi handlade, började på maten samtidigt som en kladdkaka (som inte blev kladdig) bakades, vi dukade, och tillslut satte vi oss vid bordet och tog vår första tugga. Jag var nervös och spänd, men fan vad bra det gick, o gott det var! :) stolt över oss alla att vi klarade av att göra det. haha, Riktigt förvånad att jag åt sushi tills jag höll på att spricka och att jag var jäävligt grym på att käka med pinnar. naturbegåvning ? haha,
Kolla alla jävla bilder istället så ska jag hålla käften! :)
Men vi hade iaf en riiktigt mysig o trevlig kväll. Vi ska göra detta till en vana, fast vi ska prova massa olika "konstiga" rätter varje gång, haha :)

                             



Det känns som om jag, hela jag, är ett stort lysande frågetecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback