stanna vid de husen som sticker upp!

gud vad jag tycker synd om de som tar studenten idag. Inget roligt väder. Iallafall här i skurup regnar det mycket, och blåser iprincip storm! men jag hoppas att deras dag ändå blir kanon. Min studentdag var verkligen det roligaste jag gjort. Från morgonen 5.30, då champagnefrukosten började, - 04.00, då man kom hem igen efter öja. Jag skulle nog gjort allt för att spola tillbaka tiden och uppleva allt igen :) snacka om bästa dagen i sitt liv!

Trippen till malmö igår var trevlig. vi fem hade en mysig dag. Bestående av lunch för oss som var nyktra ;) haha, shopping, och lite till lunch för vissa. sen tog jag tåget hem tillsammans med en miljon andra folk.. ungefär!

Om några timmar ska jag iväg o jobba. Jag är dock allt lite nervös. Jag har aldrig varit där förr, men det ska nog gå bra! :) Efter jobb så blir det antagligen ystad/bjäresjö med några vänner och sist öja. Men ingenting är riktigt bestämt så vi får nog se vart kvällen slutar ;)


Sp3g, Jag tänker extra mycket på er idag. Saknar er alla, ♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Det är nog bara jag, en så kallad taxichafför och två andra resenärer som fattar det där med husen som sticker upp :P

Men det är vå lilla hemlighet :)

Postat av: lööwan

haha, ja jag vet. men det är kul om man fattar. Men som sagt är det vår hemlighet,! :)

2009-06-12 @ 11:18:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback