sommartider,

städade nyss min byrå och hittade de där julklapparna jag berättade om för ett tag sen. De julklappar som aldrig blev utdelade pga något som jag egentligen inte vet! Men så är läget iaf. Idag packade jag upp presenterna och det högg verkligen i hjärtat att behöva slänga dessa. Jag trodde det skulle bli bra igen ju,, men ack vad fel man kan ha! Nu är det som det är och julklapparna ligger iaf i soppåsen nu,,

Jag hittade även en annan sak som nästan fick mig till att bli tårögd,, en bok jag fick i studentpresent. Fan vad många minnen som väcktes,, saknar det ibland!

Vad mycket i mitt liv som gått snett när jag tänker efter. Och nu ännu en sak som gick upp i rök..

Det finns ingen aaaannan som får mig känna likadant, det är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback