joodå, di går

Igår åkte jag till ystad för att luncha. Tillslut, efter mycket velande, så blev det bröderna m. Det var mycket gott faktiskt. salladen var nästan bäst, haha. Igårkväll var det träning, och sen nästan direkt i säng eftersom jag skulle börja tidigt idag! Trodde fan aldrig att jag skulle komma upp imorse, riiktigt segt var det. Men jag var på jobb i tid iaf :)
jag har varit mycket duktig idag om jag får säga det själv, haha. Allt gick fint, och gud vad grym jag är på häftapparater, guutt! synd bara att ens kollegor är mot en hela tiden ;) haha.

Jag ska gå o vila lite nu innan jag börjar jobba igen 17.00!
tänka igenom livets alla problem och funderingar. jag har många såna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback