jaadå, fast lite minus

Tisdagen i ystad blev kanon. Vi firade anniken som fyllde år :) trevligt sällskap, god mat och mycket snack. Jag förstår inte hur denna tös fixar allt så lätt. Hon har fan lösningar på allt. 30 personer i deras tvåa kanske inte skulle gå ihop, men jovisst. då ställer vi upp två tält på gräsmattan utanför. Riktigt mysigt hade vi :)

Vi kom på igår att snart, snart kommer pengarna från skatten! behövligt,. riktigt nice.

Igår var jag på utbildning heeela dagen. vi hade dock jävligt kul. Jag o killarna. haha, vi blev ett jävla bra team.
Den halvtimmes löneinformationen var mest intressant, haha :) för pengar är ju aldrig fel! men sen fick vi ju rätt så mycket mat också, massa fika o lunch :)   jag har bra arbetskollegor, jag gillar det!

Nu ska jag iväg för att luncha med filippa, sen i eftermiddag så ska jag o jonnhyboy iväg på ännu en utbildning, dock bara tre timmar :) fast det innehåller ett kunskapstest som jag är lite nervös inför.! hoppas det löser sig fint. haha,

glad påsk och gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback