idiellt arbete

Idag kan man säga att jag jobbar.. På hemmaplan dock!
Jag är assistent till min mor som har skadat sig och kan inte göra så mycket. Jag har varit igång sen 7 imorse med att fixa och dona inför kvällen. Just idag, när hon är handikappad, så ska vi ha 25 pers här ikväll för att fira min bror. Yes, kanon. bra jobbat! 
Ikväll när jag ska iväg till ystad så får min syster o pappi ta över.
Nu ska jag hjälpa henne att ta på sig en kjol, och sen ska jag cykla iväg o fixa en annan sak.



En del blir vackra när dom dör!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Va ? vad har hänt med mamma Anette? :S

Postat av: lööwan

förklarar ikväll. hon är iväg nu för att kolla upp allt iaf!

2009-06-02 @ 13:04:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback