idag tar vi hela matchen!

Joo, i fredags jobbade jag kväll men efter jobb fixade jag till mig och sen bar det av mot ystad. När jag kom fram så viste jag inte vad som skulle hända, men tydligen skulle vi på en förfest hos någon student, Robin.
Det var trevligt och en timme senare åkte vi vidare mot mcdonalds och sen mot öja :) Öja var riktigt roligt. enormt mycket folk, enormt mycket gegga och enormt glada studenter, haha! det, om något, fick en till att tänka tillbaka på studentdagen 5juni2008!
På öja träffade vi en jesper och en jäävligt full koc :) haha,
Vi skulle nästan kunna ha lite klassträff där, det var räätt så många som man träffade! Riktigt kul :)
Men kvällen var bra och slutade med kalla och leriga fötter i en varm säng. haha,

I lördags gick jag upp vääldigt sent. Hjälpte mor att laga mat till kvällens gäster.
Vid sju-tiden så begav jag mig mot tule 99 där det var avskedsmiddag för en viss kalle som ska kolla läget i USA ett litet tag! Riktigt god mat och trevligt sällskap. Även ett och annat fint tal hölls, haha. Efter enochenhalvtimme så kom de fram till att de skulle ut i ystad. Jag tog maja och cyklade hem mitt i natten. Jag pratade med gästerna och sen somnade jag gott.

Igår blev jag väckt lite över sju av att telefonen ringer. Jobbet! innan jag svarade vad jag tvungen att tänka i några sekunder vilken jävla veckodag det var, efter det tänkte jag ut om jag skulle göra nått. SEN svarade jag. Jovisst kunde jag jobba. Efter 6 timmars sömn på två nätter så var jag ganska så seg och orken fanns absolut inte. Men att säga nej till jobb kunde jag verkligen inte göra! Men vi hade en bra och mysig dag på jobbet iaf. sova kan jag fan göra en annan dag trots att sömn är viktigt för mig, haha :)

Fredag, student!
     


Lördag, avskedsmiddag!
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback