halva helgen!

mycket mysig kväll igår med mina kära vänner. Tyvärr fick den avslutas väldigt snabbt eftersom vi insåg att sista tåget gick om 10 minuter! men det var trevligt sålänge den varade. lite grill (på stekpannan), prat och massa skratt. Vi for ner till kupén där vi köpte godis och jag träffade en annan kär vän! :) vi åt efterrätt och godis. sen låg vi fem i min säng och snackade. mycket trevligt :) Jag gillar er!

Igår innan de kom till mig så var jag o Eva uppe i svaneholm och kollade på alla fina människor som infann sig på balen :) såklart kom de sist som vi skulle kolla på, haha. Men alla (nästan) var väldigt fina!

Nu ikväll så ska jag in till anniken på förfest för att se åka vidare mot sommarnatta. jag har inte fått kontakt med henne än, men tror att jag ska ta tåget snart. Jag, precis som en annan, har inte kontakt med omvärlden! haha,

Trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi vill höra om resten av helgen nu:)

2009-06-07 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback