gott med kärlek?

Det kunde hänt världens hemskaste sak innan. Jag skulle stänga idag på Hälsopunkten och skulle släcka i killarnas omklädningsrum. Jag var säker på att där inte var någon kvar. Jag knackade först länge, sedan väntade jag ett tag, och öppnade sen dörren. Jag sträckte mig bara innanför dörren och tryckte på knappen i hallen, men vad händer? jo det är bara hallen som släcks och inte resten av omklädningsrummet. Jag skulle precis ta steget in då jag hörde någon som andades in genom näsan liksom.. om jag sprang? jo som fan. Sen ställde jag mig bara i receptionen och skrattade tillsammans med syster åt detta. kommer han ut där ifrån.. jodå, visst viste jag vem det var men skämdes ändå, haha.det hade ju dock inte varit fel att se den kroppen, haha. Nej, men ärligt. Det kunde ha varit värre!

Jag är räätt så glad att jag tagit mig igenom denna dagen. Jag har varit nervös i en vecka nu! Först mötet med sjuksköterskan för att fixa delegeringen och få resultatet på kunskapstestet vi gjorde för några veckor sen. Resultatet var faktiskt riktigt bra :) så allt gick fint och jag får min delegering!
Sen det där med stängningen på Hälsopunkten,, jag har bara gjort det en gång innan. Men det gick ju faktiskt bra ändå. Trots det som hände i slutet, haha :)

Nu ska jag ta o ringa min vän J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback