..

I lördags fick jag förresten ett sms där det stod "jag har gjort bort mig och det är ditt fel", mhm, vad fan hade jag nu gjort frågade jag mig då. Och tydligen hade jag inte gjort nått, men jag borde gjort nått. Jaaaha,. Det handlade om en vän som trodde att han skickade sms med mig, och hade skrivit "välkommen hit om du känner för det". Men sen hade han insett att det inte vad mig han skickade med, utan någon annan.. Han var sur på mig för att jag inte lagt in mitt nummer.! hallå ja, sorry för att jag finns typ, hahaha. men han satte sig själv i den sitsen så han fick själv ta sig ur den! :)

Idag har vi haft en syskondag. I ystad o hämtade min ring som jag beställt, en runda på mcdonalds med en jävla massa poliser, en låång stund på apoteket, ett besök hos m&m, och sist några timmars jobb!
Nu sitter jag här för att skriva om mitt cv. Men tankarna far iväg på massa andra håll. dom är här o var och verkligen inte där dom borde vara! Jag vill inte inse, men måste snart. mest för min egen skull.. faaaan helvetes jävla mög!
sorry för att jag vräker ur mig fula ord, men jag är ledsen!

Imorgon är det tid för möte och sedan HLR-utbildning,




Traditionella frukosten i svaneholm varje sommar med familjen :)






En liten bild från sjölandet i lördags. här är det gung, haha


Förresten så var min kväll med emmelie igår väldigt härlig. först en stund här hos mig, sen en promenad, en åktur till dalby, jag var åhörare till ett telefonbråk, vi lagade taco och såg den nya wallander :) riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback