depp, 28.6

Efter en sena och en tidiga dag på jobb så var jag död. stress från man började till man slutade! Men jag trivs så bra, så det gör inte så mycket att det är upponer på hela stället, haha. En liten tupplur igår när jag slutade. Sen vid halv 10 infann jag mig på sjölandet. Där var det livat o glatt när jag kom. En liten välkommenhemfest för zaar:) Sedan bar det av till öja. Jag var inte alls sugen, men tänkte ändå ge det en chans. Det var en trevlig kväll, trots att jag var trött som ett svin! Sista dansen var väl också trevlig, haha:)
Och nu vet jag även var vi står.. vi står ingenstans faktiskt. det är borta,, glömt och förlåtet!
Idag har det varit soooool. OM jag har solat. haha.
Nu försöker vi visa positiva sidan, inte lätt, men vi försöker allt vad vi kan!
Ikväll ska jag umgås med en nyfunnen vän, som jag känt hela livet! Vi kommer ha en mysig kväll med käk o film, och vi kommer nog även gå igenom varandras liv något :) jag längtar,


Kalle, ha det nu så jävla bra.
vi ses om tvåochenhalv månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback