braa nu!

Är nyss hemkommen från en cykeltur som även innebar ett varv i svaneholm och ett i bräkne. Men jag förstår mig fortfarande inte på bräkne. sprang vilse även idag! Men jag har invigt mina joggingskor :) väldigt bra får jag säga. och väldigt snygga. Men jag fick en uppläxning i fredags att det inte är snyggheten som räknas! haha, men det är ju ett plus iaf.

Helgen blev inte alls som den var tänkt. I fredags blev det bandy som var planerat och sedan lite mys, (inte planerat, haha)  lördags sov jag större delen av dagen. Men vid tre begav jag mig in mot ystad till anni o sebbe. De var barnvakter  åt theo så jag var där som en hjälpande hand kan man säga. haha, Riktigt gullig unge! :)

 



Imorgon fyller lillebror 14 år. Och Anni och Natti fyller 20! :)
Så imorgon ska jag bojkotta en Lööwafest för att gå på 20årskalas hos anni! haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback