andra halvlek!

Lördagen blev faktiskt riktigt rolig nu när jag tänker efter. Det började bra för alla, men slutade mindra bra för några. haha ;) Vi hade riktigt mysigt på förfesten, sedan kom några andra instormade, :) så det blev mer än fullt hus kan man säga. det blev lite hårt för några. Men med sju tequila + annan dricka så kan jag förstå, haha. Två fick ju sitta med huvudet ute genom fönstret hela vägen mot t-lilla, en spyr i kön framför vakten, några blev av med varandra, större delen av kvällen satt vi ute på en stentrappa, sen var det någon som kalva framför (bakom) polisen, haha. men jag fick ju dansa till den bästa låten av alla så jag var nöjd! :) en riktigt galen kväll som slutade 02.15 i soffan på 15c pga ett fyllo! ;)  Dock var det inte så trevligt att vakna upp bland flaskor, chips, godis, whiskey, och massa annan spritlukt. Men tack alla för kvällen :)

Släktkalas,
             



Balen,
             



Sommarnatta,
                       
sista bilden visar ganska tydligt hur hård kvällen var.
Och bilden är taget precis efter vakten frågade hur det var med henne! ;)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Ja men peka ut mig bara, gör det!! :P

Haha, förutom en och annan drink förmycket så var även min kväll kanon. Förlåt och tack för allt :)

Postat av: Pernilla

hahaha vilka bilder!!!=P Kvällen var super!! Synd bara att alla kom ifrån varandra;)

2009-06-09 @ 11:09:42
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: lööwan

haha, anniken jag pekade inte ut dig. jag nämnde inga namn, men nu har du gjort det själv ;) tack båda för en trevlig kväll :)

2009-06-09 @ 16:53:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback