jubb o sova

Jag har klarat av fyra jobbdagar nu. Nu återstår endast 7 dagar.. så nu får det gärna regna på tisdag för jag är inte ledig längre. usch, veckan kommer bli jobbig med mer än 60timmars jobb. Men jag tror nog jag överlever, haha. jag får tänka på pengarna ;)  idag har egentligen varit en riktigt soft dag. tillsammans med frida så har jag gjort,, ingenting typ. haha. fast vi har putsat alla fönster i hela jävla huset! duktigt ändå. slitigt, och ett riktigt slavjobb. Dock gjorde vi det på egen vilja. Sen åt vi tårta o drack kaffe tillsammans, haha. 
Såå mina närmsta dagar kommer bestå utav jobb o sömn. Fast ikväll ska jag faktiskt ut o gå med en vän! :) 

I lördags var jag förresten hos Niclas i rydsgård o grillade med några andra. Vi hade det riktigt mysigt faktiskt. God mat, trevligt sällskap o en film på det. haha. Även ett samtal från en kär god vän,  :) I lööööööve you, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback