veckan i gute

En kanin (?) i grillen, älgar vid frukosten, eller en björn kanske? Kaffepaus på ett hotell 7 på morgonen tog vi, Vi var i Sveriges största vindkraftverk-park, coolt, 90 st i en klunga, rätt många faktiskt! Jag firade med skaldjurspaj, ostbricka o vin på min namnsdag. Tre personer, tre personer kom ihåg min namnsdag. Tomter tillsalu- Tomater tillsalu, sak samma?! Körde flera mil för att komma till blå lagunen, men var kom vi?... till en ful fiskedamm - fel! Efter någon timme hittade vi rätt o fan vad fint där var.
Körde go-cart i torsdags. Jag var riktigt grym om jag får säga det själv. Men sjukt mycket svårare än sist jag körde (typ 6 år sen) Krock? varför just när vi var på gotland, min bror som oroat sig i ett halvår över att vi skulle åka båt. och så händer detta, verkligen inte lägligt! Varit i Lummelundagrottan- fint!
Shoppade i fredags och tittade en gång, tittade andra gången, och tittade tredje gången på en person som kom mot mig och vinkade, kände igen honom, men varför skulle han vara där, mitt i innerstan i visby. Jo visst var det han, en vän från skurup! 
Vi var på ca 15 bilmuseum kändes det som. Jag har då aldrig sett någon dricka en pina colada så snabbt som han sidanom. Trevliga bordskamrater som varit med om krocken..Väntade 65 minuter på maten sista kvällen,, den var inte ens speciellt god!
Lyxmat på båten och sen ett samtal med vännen från skuran, tillsammans med ett plopp och ett glas vatten.

Vår vecka har varit bra och mycket mer än det jag redan nämnt har hänt. Vi har haft kul! :)

"På fårö heter får lamm, och lamm heter lammungar, om du inte förstår detta är du en fårskalle!" - stod det på en skylt på fårö haha,



En nykomling till släkten Lööw. En flicka!

Tänk att en mening kan skapa så mycket oro en hel kväll, trots att personen i fråga inte har med saken att göra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback