tänker samma sak!

Läste precis bellas blogg. jävlar vad jag känner igen mig själv i det hon skriver. Om allt möjligt skit som handlar om mat o vikt! Ågren kommer oftare o oftare på besök numera. men varför? varför kan man bara inte må bra o inte tänka så jävla mycket på allt? Jag längtar till den dagen då jag är nöjd med mitt liv!

Igår var jag då med familjen Harmby i Malmoe. För det första hittade vi knappt dit, men tillslut kom jag på att jag kände igen mig, haha. Sen så efter 20 affärer så hade Emmelie fortfarande inte hittat en klänning. Faren blev otålig och satte sig ner med en tidning. Men E o jag hittade iaf något smått tillslut, eller hon handlade en del faktiskt! :) haha, På väg hem stannade vi i svedala för att få med oss fyra glas hem, haha. En runda inom svedala outlet också, alla fyra köpte likadana tröjor och jag köpte cat-strumpor, haha :)

På kvällen bröt lejonet leo sin arm så jag fick plocka fram frökens sykitt. Operationen gick bra och det blev jävligt grannt kan ni tro! :)

Nästa vecka ska bli riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback