restaurang o vollyboll.

kvällen igår var riiktigt mysig. en runda i ystad med vänner där vi åt på restaurang och sen begav vi oss ut på jakt efter en vollyboll, tillslut hittade vi en, opumpad dock, men det löstes efter några svordomar!
Vi åkte ut till saltan och gjorde oss klara för en match, haha. jag var räätt så grym måste jag erkänna. Efter ett bra tag så kom ett killgäng o frågade om de fick vara med, SJÄLVKLART sa vi! haha, så då blev det spel 5 mot 5 istället för 2 mot 2. Det var ungefär då det började gå skit för mig. Men vi hade iaf riktigt kul. Det som vi skrattade åt mest var nog när linas byxor sprack, haha. Vi (.. eller grabbarna) har bestämt att vi ska ses på samma plats 20.30 ikväll :)
Men jag kom på innan att jag ska upp 5 imorgon, så jag får nog hoppa över det trots att jag har lovat att inte svika.
chanita, haha eller lina, hur stavar du ditt nya namn som "johan and sam" gav dig?



     




           


Det var en riktigt härligt kväll :)


Nu sitter jag o väntar på att E ska ringa. Vi ska åka till stranden senare :) hääärligt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback