mitt liv,, fan!

Det känns ganska så jävla jobbigt just nu! upp&ner allting.


I onsdags testade jag två nya saker. Efter att Emmelie och jag varit o kollat in hennes nya häst så åkte vi tillbaka till skurup. Det var då. Det var då jag provade denna väldigt vassa sak. det stack till lite, men var ändå väldigt skönt. haha, SPIKMATTA!



Och sen när vi kom hem till Emmelie och ätit lite godis så mådde jag dåligt. Joo då testade jag hennes vibratorplatta!Första 5 minuterna skrattade jag bara :) haha




Igår städade vi bilen (eller E gjorde det. jag höll wille sällskap) sen tvättade vi den, riiktigt spännande. När vi kom hem efter vi handlat så lagade vi mat och sen var vi barnvakt en timme typ. Efter att vi lämnat av bustrollet så åkte vi tillbaka hem o poppade popcorn. "jag kan poppa dom på spisen, så vi gör det" säger E. Jovisst, hon brände dom och det osade bränt i hela lägenheten, haha. Så de blev well- done-popcorn!. Vi poppade tillslut i micron istället. Och E skulle salta dom sen. mmmm, det blev lite well- done gällande saltet också, haha. Men det var gott ändå!

Nu ska jag snart ut på en joggingtur tror jag. Denna veckan har fan inte varit nådig. usch usch,

Ikväll blir det jobb, precis som lördag o söndagkväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback