fint,

"dina ben är lena som en barnrumpa" fick jag höra igårkväll på jobbet medan han satt och smekte mina ben. haha, vad fan är det för snuskiga kollegor jag har? men såklart tycker jag om dom ändå.

Idag har jag, mor o bror varit ute på en utflykt med m&m. vi satt i svaneholm o åt middagsfika och sen körde vi i nästan två timmar. alla möjliga vägar ude po laned som man inte trodde fanns. raps hit och raps dit, majs o ärtor, korn o havre, och ännu mer raps. Men de var nöjda med dagen så då är vi också glada! :)
Så så har jag spenderat min första lediga dag på ett bra tag. Ikväll ska jag umgås med E, så är det tänkt iaf!

Lite bilder från grillkvällen hos niclas förra helgen, och även några från idag :)


         



             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback